Relatii cu publicul si comunicare
LISTA CUPRINZAND DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC
1. Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Directiei de Sanatate Publica Salaj;
2. Actele normative care reglementeaza activitatea in domeniul sanatatii;
3. Structura organizatorica, atributiile birourilor, serviciilor, compartimentelor, programul de functionare si programul de audiente;
4. Coordonatele de contact ale institutiei publice, respectiv: denumirea, adresa, nr. de telefon, fax, adresa de e-mail, adresa paginii de internet;
5. Bilantul contabil;
6. Bugetul de venituri si cheltuieli;
7. Sursele financiare;
8. Numele persoanelor din conducerea institutiei;
9. Date statistice, documentare referitoare la starea si evolutia starii de sanatate a populatiei, precum si tendintele de evolutie ale diferitelor componente ale sistemului (indicatori);
10. Unele date statistice referitoare la personalul medical;
11. Asociatii profesionale: denumire, adresa, fax;
12. Comunicate de presa;
13. Informatii privind nivelurile tarifelor care se platesc, in conditiile legii, pentru serviciile prestate;
14. Materiale informative (ghiduri, pliante, brosuri etc.);
15. Programe, politici si strategii privind sanatatea populatiei in Romania;
16. Protocoale de colaborare cu diferite autoritati si institutii publice;
17. Raportul anual de activitate al Directiei de Sanatate Publica Salaj;
18. Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
19. Informatii privind organizarea de licitatii publice (fara a se nominaliza numele participantilor si fara a se dezvalui informatii privind ofertele acestora);
20. Listele cu ofertele declarate castigatoare pentru achizitii publice, servicii si lucrari.
21. Lista cu achizitii publice, servicii si lucrari;
22. Declaratiile de avere ale personalului.
23. Modalitatile de contestare, in situatia in care o persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate;
24. Raportul anual privind accesul la informatiile de interes public, conform Legii 544/2001;
25. Materiale de promovarea sanatatii;
26. Numele si prenumele persoanei responsabile cu difuzarea informatiilor de interes public;
27. Lista avizelor sau autorizatiilor eliberate;
28. Informatii si date privind rezultatele controalelor efectuate de departamentele de specialitate, numai dupa finalizarea acestora, fara a avea conexiuni cu alte posibile controale si fara a aduce atingere imaginii persoanelor fizice sau juridice vizate;
29. Rezultatele obtinute in cadrul campaniilor judetene privind sanatatea publica;
30. Date privind perfectionarea personalului;
31. Relatia cu ONG, programele derulate cu acestea.
|
Program audiente:
Director executiv:
Dr. Ligia Marincas
Marti: 13.00 - 15.00
Program de lucru:
Luni - Vineri: 8:00 - 16:00
Promovarea sanatatii:
|